Przerabiamy ten silnik na zewnętrzny kontroler i dodajemy mu zabezpieczenie termiczne przed przegrzaniem, a przy okazji rozbiórki wymieniamy łożyska na nowe.
Tak przerobiony silnik możemy podłączyć do dowolnego sterownika/kontorlera silnika BLDC, obsługującego czujniki halla (większość to ma). O mocy w rowerach elektrycznych decyduje głównie kontroler, także nie jesteśmy ograniczeni jedynie do ustawowych 250W.
Ten silnik pociągnie nawet 1500W bez uszczerbku na zdrowiu 🙂 Więcej nie ma co ładować w ten silnik, ponieważ o sprawności silnika decydują również użyte magnesy, a te są niewielkie i pchanie nawet większej mocy w ten silnik i tak nam znacząco nie poprawi osiągów.
Witam.
Czy ktoś rozbierał Bionxa z 3 biegami w srodku ?
Silnik otwarłem ale co dalej, jak wyciągnać stojan?
Kolego Arku – w necie niema nic na temat Bionxa z biegami ale na OLX ktoś sprzedaje taki śilnik przerobiony na zew. sterowniki, więc jest to możliwe. Jedyne co mi przychodzi do głowy to skontaktuj się ze sprzedawcą tego śilnika na Olx i poproś o namiary na człowieka który go przerobił. Jak ogarniesz temat to się podziel – powodzenia .
Kawał dobrej roboty ?. Brawo TY. Natchnołeś mnie do przeróbki i …. zaczęły się problemy . Silnik G2 zakupiłem po przejściach i mam popękany wirnik . Czym to sklejić ? Distal może być ? Może autoweld cx80. Brakuje mi też nakrętek na oś (krzywą oś – wyprostuje ?) a nie wiem jakie kupić w okolicznym sklepie nie mają .
Dzięki. Ja niepróbowałbym tego sklejać, a jeśli sa preparaty to ja ich nie znam. Nie znam tych nakrętek, musiałbym poszukać, ale pewnie Ty mnie wyprzedzisz 😉
pozdrawiam
3 generacja najgorsza haha no to pojechałeś dla wielu jedna z lepszych w porównaniu do mojej 1 i 2 wcześniejszych zdecydowanie najlepsza i z najlepszym kopem ocena z autopsji użytkowania przez 6 lat elektryków na bionxie
U mnie w BIONX-ie I generacji pękła obudowa od strony tarczy hamulcowej, gdyby ktoś miał silnik na części, i chciał odsprzedać byłbym wdzięczny.