O nas

Cześć,

fajnie, że zajrzeliście na naszą stronę 🙂. Jesteśmy dwójką młodych osób, których łączy jedna pasja – pasja do rowerów elektrycznych. Kto by przypuszczał, że Ani hobby rowerowe (zapalona rowerzystka), później prowadzony przez Marka blog, o tematyce rowerów elektrycznych, przerodzą się w coś więcej :

firmę Bikel.pl = która jest połączeniem pasji, miłości nie tylko do siebie, ale przede wszystkim do tego, co lubi się w życiu robić. 

TO JEST DLA WAS „5" MINUT 😉

Swoim hobby, wiedzą i doświadczeniem postanowiliśmy dzielić się w mediach. Stąd znajdziecie nas, m.in. na FACEBOOKU, INSTAGRAMIE, czy YOUTUBE.

Grupa e-BIKEL-owcy dla fanów pojazdów elektrycznych

Grupa e-BIKEL-owcy

W grupie na facebooku wymieniamy się doświadczeniami i uwagami na temat pojazdów elektrycznych

Jeżeli jeszcze nie polubiliście naszych profili, to nie czekajcie. To jest właśnie te „5 minut”, by wejść w powyższe linki, polubić nas i oczywiście – wrócić do czytania dalszej części tego wpisu i naszej strony. 

Dlaczego warto śledzić nas w mediach?

  • znajdziecie wiele ciekawostek dotyczących e-bike
  • poznacie budowę i świat rowerów elektrycznych oraz innych pojazdów elektrycznych 
  • zachęcimy Was do budowy, konstrukcji własnego roweru elektrycznego
  • dowiecie się, jakie możliwości może dać Waszemu pojazdowi nasz KOMPUTER MPe
  • postaramy się, zarazić Was naszą pasją do rowerów elektrycznych, elektroniki, nowostek itp. 

Szkoda, żeby omijało Was coś interesującego. Bądźcie z nami na bieżąco.

TECHNOLOGICZNY ŻYWIOŁ

Pasuje – „formalności” mamy juz za sobą i to pewnie tyle „słowem wstępu”.  Czas powiedzieć w końcu, kim jesteśmy i co robimy 🙂

Marek na swoim rowerze elektrycznym - „Minion"
Marek na swoim rowerze elektrycznym - „Minion"
Ania na ebike - „Cube" z mid-drive TSDZ2
Ania na ebike - „Cube" z mid-drive TSDZ2

To my w swoim żywiole na Single Trackach, w Polsce. 

  • żyjemy własną pasją, pasją do rowerów elektrycznych
  • interesujemy się zagadnieniami ze świata e-świata, elektroniki, technologii
  • tworzymy załogę, Bikel.pl, która jest jednocześnie naszą firmą. FIRMA BIKEL.PL pozwala nam się rozwijać, realizować plany, spełniać oczekiwania naszych klientów i przede wszystkim daje radość z tego, co tworzymy i robimy.

W DZIALE BLOG:

  • będziemy, oczywiście w miarę możliwości czasowych, dawać informacje z naszej działalności, dzielić się z Wami naszą wiedzą i informacjami, dotyczącymi zagadnień z e-świata
  • znajdziecie m.in. informacje o tym, jak zaczęła się nasza przygoda z rowerami elektrycznymi. Na początek proponujemy wpis: POCZĄTKI SĄ TRUDNE gdzie pół żartem, pół serio, opowiadamy naszą genezę, a tym samym genezę początków naszej firmy: Bikel.pl . 

A skoro o firmie Bikel.pl mowa, to również my, tym razem w „zapracowanym” wydaniu:

Marek z Bikel.pl / KURS eBIKE - lekcja 8 - o silnikach HUB
Marek z Bikel.pl / KURS eBIKE - lekcja 8 - o silnikach HUB
Ania z Bikel.pl
Ania z Bikel.pl

Nasz produkt – komputer MPe (watomierz, licznik rowerowy) otworzył mnóstwo możliwości dla zastosowania, we wszystkich rodzajach e-sprzętów (głównie rowerów elektrycznych własnej produkcji). Na tej stronie będziemy pisać artykuły, dotyczące naszego komputera MPe. Znajdziecie je w zakładce: KOMPUTER MPE DO e-BIKE .

My jesteśmy dumni z tego projektu 🎯, który cały czas nabiera tempa i mocno się rozwija. 

Bikel.pl podczas pakowanie komputerów MPe i przygotowania wysyłki do klientów
Bikel.pl podczas pakowanie komputerów MPe i przygotowania wysyłki do klientów

„24/h ZE SOBĄ, TO SIĘ TAK W OGÓLE DA 😉?"

Pewnie, że tak. Poznajcie nas jeszcze bliżej:

Informacja
Od 2012 r. razem, jako kochające małżeństwo i wierni przyjaciele

Marek

Umiejętność
Zmysł techniczny
Złota rączka techniczna
Sukces
Ponad 10lat doświadczenia tech.-produkcyjnego
Założenie własnej firmy
Zainteresowania / Hobby
Szeroko pojęta technika i elektronika
Projektowanie, konstruowanie

Ania

Umiejętność
Zmysł humanisty
Poznania potrzeb drugiej osoby
Sukces
Doświadczenie sprzedażowe we firmach
Dołączenie do załogi Bikel.pl
Zainteresowania / Hobby
Rower, street trial, koszykówka, piłka nożna, łyżwy
Marketing / język niemiecki

Przede wszystkim jesteśmy normalnymi ludźmi, też mającymi własne trudności. Ważne przy tym są nasze pasje i marzenia, jak również inne osoby. Poznajemy na swojej drodze życiowej i zawodowej nowych ludziktórzy często dają nam „kopa” do dalszego działania, pomagają, za co jesteśmy im bardzo wdzięczni.

Tego Pana poniżej, z prawej strony, pewnie kojarzycie. Super gość 🙂

Zachęcamy Was, do obejrzenia specjalnego odcinka o Minionie, na największym kanale w Polsce, o tematyce rowerowej: „TABA NA ROWERZE“: 

Pytania i komentarze

Dzięki, za Waszą obecność tutaj 🙂. Komentarz można zostawić na dole strony.

Nie zgadzamy się, na kopiowanie zawartości tej strony bez naszej zgody, a w szczególności, bez podania źródła.

Pozdrawiamy

Załoga Bikel.pl
Załoga Bikel.pl

Komentarze

  1. Mam pytanie dotyczące zakończenia projektu “Enduro” czyli konwersji motoroweru do “elektryka”.
    Temat jak gdyby został zamknięty, ale czy wiadomo jak wygląda sprawa z legalizacją takiego rozwiązania? Czy motorower typu Enduro posiadający badania i rejestrację można po konwersji dalej używać na drogach publicznych? Jak do tego podchodzą rzeczoznawcy i jakie stawiają wymagania?

    1. Mój był bez papierów i raczej nie do rejestracji. Wiem, że edMonk z YT zarejestrował swój sprzęt, który wcześniej miał papiery na spalinówkę.
      Zobacz u niego na kanale, lub napisz do niego bezpośrednio.
      Pozdrawiam

    1. Tak są nowsze wersje natomiast 0.19 jest najbardziej stabilna i kompletna i bezproblemowa, a daje ogromną, pozytywną różnicę w stosunku do oryginalnego firmware.
      Nowsze wersje są nie dokończone dlatego nie wgrywamy ich dla swoich klientów, aby nie narażać ich na niepotrzebne problemy.
      Użytkownicy, którzy sami sobie wgrywają – tak jak Ty nie mają ograniczeń więc mogą testować różne wersje i wybrać odpowiednią dla siebie.

  2. Witam. Posiadam Mpe v6 i mam pytanie gdzie podłączyć Wyłącznik termiczny 140st NO, który mam w silniku Qs 205 v3 i czy można podłączyć 2 czujniki ciśnieniowe magura do jednego złącza w Mpe v6 i jak podłączyć czujniki KTY83 jeśli wychodzi jeden przewód z silnika.

    1. Wyłącznik terminczny NO należy równolegle połączyć z dwoma czujnikami hamulca magury i wszystkie trzy podłączyć np. pomiędzy masę i wejście hamulca w MPe nr 31.
      KTY83 podłącz do złącza nr 32 i ustaw przełącznik D w pozycji ON

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *