Jeżeli chodzi o silnik TSDZ2 – my, jako firma Bikel.pl, nie prowadzimy bezpośredniej sprzedaży. Polecamy natomiast poniższe źródła, z których sami kupowaliśmy części (aliexpress). Bardzo korzystna cena, jak na produkcje w Chinach przystało. Co ważne firmy te, mają swoje magazyny w Europie, także bez obaw, czas realizacji jest dużo szybszy, niż wysyłka bezpośrednio z Chin, a i nie ma konieczności zapłaty odprawy celnej.
Jeżeli chodzi o wyświetlacze, tutaj również korzystaliśmy z aliexpress. Wysyłka ich jest tutaj z Chin, a nie jak w przypadku silników z magazynów w Europie. To jednak nie powinno aż tak przeszkadzać. Silnik dostaniemy w kilka dni i już możemy go zamontować do roweru, testując oryginalne oprogramowanie. W tym czasie spokojnie możemy czekać na wyświetlacz. Będziemy mieli przynajmniej porównanie, jaka jest różnica pomiędzy oryginalnym, a przeprogramowanym silnikiem TSDZ2.
Witam,
Przeprogramowałem KT LCD3 i silnik zgodnie z instrukcjami, programator potwierdził że się udało, po zaprogramowaniu wyświetlacza podświetliły się wszystkie pola.
Jednak po zaprogramowaniu silnika faktycznie wyświetlacz się włącza przyciskiem, ale w dalszym ciągu tylko podświetla wszystkie pola. Znalazłem w internecie podobny problem i wg instrukcji spróbowałem zamienić nóżki od komunikacji (Tx Rx) ale bez efektu.
Jakieś pomysły co z tym fantem zrobić? Wgrywałem już 3 razy 3 różne wersje (19, 17, 20)
Pozdrawiam
Właśnie przeprogramowałem swój napęd TSDZ2 i wyświetlacz 850C oraz dorobiłem czujnik temperatury. Wszystko robiłem według instrukcji tu zawartych, obyło się bez problemu, wszystko działa świetnie. Wielkie dzięki za opracowanie tych informacji.
Mam jednak pytanie/wątpliwość co do miejsca przyklejenia czujnika temperatury. Najlepszym rozwiązaniem jest oczywiście wklejenie go do uzwojeń, ale to jest ingerencja w silnik. Tutaj wydaje mi się, że najlepszym miejscem byłoby przyklejenie go do rdzenia (blach stojana) ponieważ w nich bezpośrednio znajdują się uzwojenia i temperatura mierzona w tym punkcie będzie najbliższa uzwojeniom i pojawi się z mniejszą zwłoką. Z czego zatem wynika zaproponowany montaż czujnika na obudowie silnika ?
Witam,
suuper, że wszystko się udało 🙂
Miejsce czujnika jest wzięte , z tego co pamiętam, od twórcy otwartego oprogramowania i jego watrości temperatur domyślnie zaprogramowanych.
Jest to miejsce przetestowane dla tych temperatur i bezpieczne. Jeżeli nakleisz w inne miejsce to będziesz musiał zbadać bezpieczeństwo temperatur, które zaprogramujesz.
Niezłe!