Podłączanie MPeV5 do instalacji pojazdu.

Tutaj znajdziecie krótką i skróconą instrukcję podłączenia urządzenia MPeV5 do Waszych e-sprzetów. Po więcej szczegółów odsyłam do jednego z moich filmów, zamieszczonych na youtube. Szczegóły pod instrukcją.

Podczas podłączania przewodów do złącz płyty głównej, bateria nie może być podłączona do modułu PowerPCB.

Nie zastosowanie się do tej uwagi, może spowodować zwarcie instalacji co może doprowadzić do porażenia, poparzenia lub pożaru.

  1. W pierwszej kolejności należy podłączyć moduł PowerPCB (moduł zasilania i pomiaru prądu) do złączy 3,4,5,6,7.
    Maksymalne napięcie zasilania to 150V prądu stałego.
    Podczas podłączania cienkich, kolorowych przewodów modułu PowerPCB do złącz płyty głównej Mpe, urządzenie
    nie może być podłączone do baterii !!! Wtyczki wysoko prądowe są, w stanie dostawy, zabezpieczone opaskami
    kablowymi, w celu uniemożliwienia niepożądanego podłączenia ich do baterii.
  2. Następnie należy podłączyć obwód włącznika, do złączy 1 i 2.
    Podczas podłączania tych przewodów, urządzenie nie może być podłączone do baterii !
  3. Gdy podłączono zasilanie, czyli moduł PowerPCB (punkty 2. i 3.), można przystąpić do podłączania wyświetlacza, do złączy
    8,9,10,11,12,13.
    Podczas podłączania tych przewodów, urządzenie powinno być wyłączone.
  4. Do złączy 14 i 15 należy podłączyć czujnik prędkości. (Ewentualnie tylko do złącza 14 gdy korzystamy z czujnika halla w
    silniku).
    Podczas podłączania tych przewodów, urządzenie powinno być wyłączone.
  5. Złącza od 16 do 32 są opcjonalne i nie muszą być podłączone, jednak, aby wykorzystać wszystkie funkcje urządzenia, zaleca
    się ich podłączenie. Po szczegółową instrukcję podłączania, zajrzyj na stronę bikel.pl
    Podczas podłączania tych przewodów, urządzenie powinno być wyłączone.
  6. Na koniec można już podłączyć moduł PowerPCB do baterii.
  7. Należy zwrócić szczególną uwagę, aby plus baterii był podłączony do przewodu oznaczonego znakiem „+” na
    wtyczce oraz kolorem czerwonym koszulki termokurczliwej!
  8. Podczas podłączania do baterii urządzenie MPe powinno być wyłączone (piny 1, 2 na płycie głównej rozwarte)
  9. Nie wolno łączyć napięć +5V pomiędzy sterownikiem silnika, a płytą główną MPe. Jedyne dopuszczalne łączenie to
    wspólna masa GND.

Obejrzycie koniecznie film, który na pewno pomoże Wam w instalacji. Jeśli byłby problemy, to oczywiście służę pomocą 🙂

I oczywiście bądźcie na bieżąco 🙂

https://www.facebook.com/bikelpl/

nasza grupa, dla fanów pojazdów elektrycznych

https://www.instagram.com/bikel.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *